Tartu Tervishoiu Kõrgkool
Logi sisse

Õppekava: Füsioterapeudi õppekava 2009


Haridustase Rakenduskõrgharidusõpe
Kvalifikatsioon Rakenduskõrgharidusõppe diplom
EHIS kood 2290
Registreerimise kuupäev 18.06.2014
Õppekava grupp Tervishoid
Akrediteerimise kuupäev 01.02.2005
Akrediteeringu lõpp 01.02.2012
Õppekava lühend FT
Õppekava keel Eesti keel
Nominaalne õppeaeg 3 aastat
Õpingute üldmaht 180 EAP
Kohustuslike ainete maht 168 EAP
Kohustuslike vabaainete maht 3 EAP

Vastuvõtt

Rakenduskõrgharidusõppe alustamise tingimuseks on keskharidus või sellele vastav välisriigi kvalifikatsioon

Lõpetamise tingimused

Õpilane peab olema sooritanud kõik õppekavas ettenähtud eksamid, arvestused ja kohustuslikud tööd ning praktikaõppe ja kaitsnud diplomitöö

Lõpetamisel saadud diplomi või kraadi nimetus

Rakenduskõrgharidusõppe diplom (füsioterapeut)

Lõpetamise dokument

Õppekava täies mahus läbimisel (180 EAP) – kutsekõrgharidust tõendav diplom füsioterapeudi erialal. Diplom ja akadeemiline õiend, Diploma Supplement

Eesmärk

Füsioterapeudi õppe eesmärk on koolitada rakenduskõrghariduse tasemel kutsealase ettevalmistusega füsioterapeute, kes saavad asuda erialasele tööle või jätkata õpinguid magistriõppes

Valikuvõimalused õppekava läbimiseks

Moodulid on õppekavas kindlas järjestuses

Õpingute jätkamise võimalused

Võimalus jätkata õpinguid magistriõppes

Õppekava ülesehitus

Õppekava sisaldab järgnevaid mooduleid:
1. Alusmoodul (31 EAP);
2. Erialamoodul I - Sissejuhatus erialasse (26 EAP);
3. Erialamoodul II (21 EAP);
4. Erialamoodul III (75 EAP);
5. Uurimistöö moodul (15 EAP);
6. Vaba- ja valikainete moodul (12 EAP)

Õppekava õpiväljundid

Üliõpilane:
• on võimeline töötama eksperdina nii individuaalselt kui ka interdisiplinaarses rehabilitatsioonimeeskonnas, vastavalt rahvusvaheliselt tunnustatud pädevustele;
• oskab teostada funktsionaalset füsioterapeutilist hindamist igas vanuses kliendile, püstitada füsioteraapia eesmärke ja leida parimad sobilikud füsioterapeutilise sekkumise viisid kliendi tervisliku seisundi säilitamiseks ja/või parandamiseks;
• oskab hinnata füsioteraapia protsessi mõjutavaid faktoreid ja analüüsida vastastikuseid mõjusid, näidustusi ja vastunäidustusi;
• oskab nõustada klienti tervist edendavates küsimustes ja teda motiveerida aktiivselt osalema rehabilitatsiooni protsessis;
• lähtub oma töös kliendikesksetest põhimõtetest, edastab kliendile informatsiooni, juhised ning nõuandeid didaktilisel moel ning seostab need kliendi psühhosotsiaalse ja kultuurikontekstiga;
• on oma töös järjekindel ja korrektne, lähtub objektiivse ja õiglase kohtlemise reeglitest ning eetiliste normide läbipaistvuse põhimõtetest;
• hoiab end kursis uusimate arendustöödega oma valdkonnas, on teadlik ühiskonna vajadustest ning võimalustest parandada oma üldisi ja erialaseid oskusi ja teadmisi

Õppe alustamise tingimused

Vähemalt üldkeskharidusega Eesti kodanikud. Arvestatakse keskkooli/gümnaasiumi lõputunnistust

Täiendav info

Kohustuslike valikainete maht 9EAP




Vaata õppekavaaineid

eten