Tartu Tervishoiu Kõrgkool
Õppekava: Füsioterapeudi õppekava 2009
VastuvõttRakenduskõrgharidusõppe alustamise tingimuseks on keskharidus või sellele vastav välisriigi kvalifikatsioon
Lõpetamise tingimusedÕpilane peab olema sooritanud kõik õppekavas ettenähtud eksamid, arvestused ja kohustuslikud tööd ning praktikaõppe ja kaitsnud diplomitöö
Lõpetamisel saadud diplomi või kraadi nimetusRakenduskõrgharidusõppe diplom (füsioterapeut)
Lõpetamise dokumentÕppekava täies mahus läbimisel (180 EAP) – kutsekõrgharidust tõendav diplom füsioterapeudi erialal. Diplom ja akadeemiline õiend, Diploma Supplement
EesmärkFüsioterapeudi õppe eesmärk on koolitada rakenduskõrghariduse tasemel kutsealase ettevalmistusega füsioterapeute, kes saavad asuda erialasele tööle või jätkata õpinguid magistriõppes
Valikuvõimalused õppekava läbimiseksMoodulid on õppekavas kindlas järjestuses
Õpingute jätkamise võimalusedVõimalus jätkata õpinguid magistriõppes
Õppekava ülesehitusÕppekava sisaldab järgnevaid mooduleid:
1. Alusmoodul (31 EAP); 2. Erialamoodul I - Sissejuhatus erialasse (26 EAP); 3. Erialamoodul II (21 EAP); 4. Erialamoodul III (75 EAP); 5. Uurimistöö moodul (15 EAP); 6. Vaba- ja valikainete moodul (12 EAP) Õppekava õpiväljundidÜliõpilane:
• on võimeline töötama eksperdina nii individuaalselt kui ka interdisiplinaarses rehabilitatsioonimeeskonnas, vastavalt rahvusvaheliselt tunnustatud pädevustele; • oskab teostada funktsionaalset füsioterapeutilist hindamist igas vanuses kliendile, püstitada füsioteraapia eesmärke ja leida parimad sobilikud füsioterapeutilise sekkumise viisid kliendi tervisliku seisundi säilitamiseks ja/või parandamiseks; • oskab hinnata füsioteraapia protsessi mõjutavaid faktoreid ja analüüsida vastastikuseid mõjusid, näidustusi ja vastunäidustusi; • oskab nõustada klienti tervist edendavates küsimustes ja teda motiveerida aktiivselt osalema rehabilitatsiooni protsessis; • lähtub oma töös kliendikesksetest põhimõtetest, edastab kliendile informatsiooni, juhised ning nõuandeid didaktilisel moel ning seostab need kliendi psühhosotsiaalse ja kultuurikontekstiga; • on oma töös järjekindel ja korrektne, lähtub objektiivse ja õiglase kohtlemise reeglitest ning eetiliste normide läbipaistvuse põhimõtetest; • hoiab end kursis uusimate arendustöödega oma valdkonnas, on teadlik ühiskonna vajadustest ning võimalustest parandada oma üldisi ja erialaseid oskusi ja teadmisi Õppe alustamise tingimusedVähemalt üldkeskharidusega Eesti kodanikud. Arvestatakse keskkooli/gümnaasiumi lõputunnistust
Täiendav infoKohustuslike valikainete maht 9EAP
Vaata õppekavaaineid | |||||||||||||||||||||||||||||||