Tartu Tervishoiu Kõrgkool
Õppeaine 'Tervis ja teadvelolek'Nimi inglise keeles: ?
EesmärkÕpetusega taotletakse, et õpilane omandab teadmised tervisekäsitlustest ning hindab enda toitumiste ning füüsilise aktiivsuse seost tervisega
ÕppiväljundidÕpilane:
1. Selgitab tervise definitsioone; 2. Selgitab füüsilise, emotsionaalse, mentaalse, intellektuaalse ja vaimse tasandi seoseid ning hindab enda teadvelolekut; 3. Selgitab psühho-somaatiliste muutuste mõju tervisele; 4. Selgitab stimulaatorainete mõju tervisele; 5. Hindab enda toitumise ja füüsilise aktiivsuse seost tervisega; 6. Analüüsib tarbijakäitumise mõju keskkonnatervisele. Iseseisev töö1. Tervise käsitlused.
2. Füüsiline, emotsionaalne, mentaalne, intellektuaalne ja vaimne tasand terviskäsituses. Teadveloleku tehnikad. 3. Psühhosomaatika, stress ja distress. 4. Stimulaatorained, nende toime. 5. Toitumine, kehaline aktiivsus ja kehakaal. 6. Tarbimiskäitumine ja keskkonnatervis. HindamiskriteeriumidMitteeristav hindamine
Õpetatakse järgmistes õppekavades2020: MAS* 2019: MAS* 2018: MA* 2017: MA* * Valikaine
| ||||||||||||