Tartu Tervishoiu Kõrgkool
Õppekava: Terviseteadus 2020
Lõpetamise tingimusedÕppekava täitmiseks peab üliõpilane läbima õppekava etteantud mahus ja sooritama magistrieksami.
Lõpetamisel saadud diplomi või kraadi nimetusTerviseteaduse magister
Master of Science in Health Sciences Lõpetamise dokumentDiplom ja akadeemiline õiend, Diploma Supplement
EesmärkLuua võimalused teadmiste süvendamiseks terviseteadustes ja toetada õppija jätkuõpet. Õppe läbimine võimaldab omandada pädevused tõenduspõhiseks multidistsiplinaarseks lähenemiseks tervishoiuteenuse osutamisel ja teadusteoreetilistele teadmistele tuginevaks uurimis- ja arendustööks meeskonna eestvedajana.
KvalifikatsioonMagistrikraad
Valikuvõimalused õppekava läbimiseksÜliõpilane läbib mooduli „Kutseala arendamine ja kvaliteedijuhtimine“ ning valib vastavalt erialale soovitud erialamooduli.
Õppekava ülesehitusÕppekava koosneb järgnevatest moodulitest:
1. Kutseala arendamine ja kvaliteedijuhtimine (30 EAP) 2. Erialamoodul: 2.1.Vaimse tervise õendus 45 EAP, sh praktika 15 EAP 2.2. Intensiivõendus 45 EAP, sh praktika 15 EAP 2.3. Kliiniline õendus 45 EAP, sh praktika 15 EAP 2.4. Terviseõendus 45 EAP, sh praktika 15 EAP 3. Magistrieksam 15 EAP Õppekava õpiväljundidÕppekava läbinu on võimeline:
1. Otsustama tõenduspõhise teabe asjakohasuse üle ning integreerima tervise ja heaolu valdkonna teoreetilisi teadmisi multidistsiplinaarse tervishoiuteenuse osutamisel. 2. Töötama iseseisvalt tervishoiuvaldkonna spetsialistina ja tegema tulemuslikku interdistsiplinaarset koostööd nii meeskonnaliikmena kui ka eestvedajana. 3. Hindama kriitiliselt erialase töö kvaliteeti ja panustama kvaliteetse tervishoiuteenuse osutamisse ja innovatsiooni. 4. Planeerima ja eest vedama erialavaldkonna arendusprotsesse tuginedes olukorra kriitilisele analüüsile, kutseala regulatsioonidele, riiklikele ja rahvusvahelistele arengusuundadele. 5. Argumenteerima eesti ja inglise keeles erialaga seotud aktuaalsetel teemadel ning esitama asjakohaseid seisukohti multiprofessionaalses meeskonnas ja ühiskondlikes aruteludes. 6. Eest vedama väärtuspõhise tervise ja heaolu valdkonna teenuste arendamist ning rakendamist. 7. Vastutama enda järjepideva arendamise ja erialase pädevuse tagamise eest. 8. Juhendama ja suunama kolleege õppimisvajaduste analüüsimisel, enesearendamisel ja muutustega kohanemisel. Teised keeledInglise keel
Õppe alustamise tingimusedRakenduskõrgharidus õe, ämmaemanda erialal või sellele vastav välisriigi kvalifikatsioon.
Õppekava peaerialaIntensiivõendus, kliiniline õendus, terviseõendus või vaimse tervise õendus (90EAP).
Vaata õppekavaaineid | |||||||||||||||||||||||||||||||