Tartu Tervishoiu Kõrgkool
Logi sisse

Õppekava: Terviseteadus 2020

2018 2019 2020

Haridustase Magistriõpe (3+2)
Kvalifikatsioon Magistrikraad
EHIS kood 194257
Registreerimise kuupäev 04.06.2018
Õppekava grupp Tervishoid
Akrediteerimise kuupäev
Akrediteeringu lõpp
Õppekava lühend MATT
Õppekava keel Eesti keel
Nominaalne õppeaeg 1,5 aastat
Õpingute üldmaht 90 EAP
Kohustuslike ainete maht 90 EAP
Spetsialiseerumiste maht 45 EAP

Lõpetamise tingimused

Õppekava täitmiseks peab üliõpilane läbima õppekava etteantud mahus ja sooritama magistrieksami.

Lõpetamisel saadud diplomi või kraadi nimetus

Terviseteaduse magister
Master of Science in Health Sciences

Lõpetamise dokument

Diplom ja akadeemiline õiend, Diploma Supplement

Eesmärk

Luua võimalused teadmiste süvendamiseks terviseteadustes ja toetada õppija jätkuõpet. Õppe läbimine võimaldab omandada pädevused tõenduspõhiseks multidistsiplinaarseks lähenemiseks tervishoiuteenuse osutamisel ja teadusteoreetilistele teadmistele tuginevaks uurimis- ja arendustööks meeskonna eestvedajana.

Kvalifikatsioon

Magistrikraad

Valikuvõimalused õppekava läbimiseks

Üliõpilane läbib mooduli „Kutseala arendamine ja kvaliteedijuhtimine“ ning valib vastavalt erialale soovitud erialamooduli.

Õppekava ülesehitus

Õppekava koosneb järgnevatest moodulitest:
1. Kutseala arendamine ja kvaliteedijuhtimine (30 EAP)
2. Erialamoodul:
2.1.Vaimse tervise õendus 45 EAP, sh praktika 15 EAP
2.2. Intensiivõendus 45 EAP, sh praktika 15 EAP
2.3. Kliiniline õendus 45 EAP, sh praktika 15 EAP
2.4. Terviseõendus 45 EAP, sh praktika 15 EAP
3. Magistrieksam 15 EAP

Õppekava õpiväljundid

Õppekava läbinu on võimeline:
1. Otsustama tõenduspõhise teabe asjakohasuse üle ning integreerima tervise ja heaolu valdkonna teoreetilisi teadmisi multidistsiplinaarse tervishoiuteenuse osutamisel.
2. Töötama iseseisvalt tervishoiuvaldkonna spetsialistina ja tegema tulemuslikku interdistsiplinaarset koostööd nii meeskonnaliikmena kui ka eestvedajana.
3. Hindama kriitiliselt erialase töö kvaliteeti ja panustama kvaliteetse tervishoiuteenuse osutamisse ja innovatsiooni.
4. Planeerima ja eest vedama erialavaldkonna arendusprotsesse tuginedes olukorra kriitilisele analüüsile, kutseala regulatsioonidele, riiklikele ja rahvusvahelistele arengusuundadele.
5. Argumenteerima eesti ja inglise keeles erialaga seotud aktuaalsetel teemadel ning esitama asjakohaseid seisukohti multiprofessionaalses meeskonnas ja ühiskondlikes aruteludes.
6. Eest vedama väärtuspõhise tervise ja heaolu valdkonna teenuste arendamist ning rakendamist.
7. Vastutama enda järjepideva arendamise ja erialase pädevuse tagamise eest.
8. Juhendama ja suunama kolleege õppimisvajaduste analüüsimisel, enesearendamisel ja muutustega kohanemisel.

Teised keeled

Inglise keel

Õppe alustamise tingimused

Rakenduskõrgharidus õe, ämmaemanda erialal või sellele vastav välisriigi kvalifikatsioon.

Õppekava peaeriala

Intensiivõendus, kliiniline õendus, terviseõendus või vaimse tervise õendus (90EAP).




Vaata õppekavaaineid

eten